
Sprzedaż-24
Temat numeru: Sprzedaż 2035. 12 trendów i narzędzi AI, które zmienią zasady gry
Świat, również ten sprzedażowy, zmienia się na naszych oczach. Sztuczna inteligencja rozwija się w niesamowitym tempie i zyskuje funkcje, jakie jeszcze niedawno mogły się wydawać niemożliwe. ChatGPT odpowiada na pytania użytkowników z całego świata, na bazie wprowadzonych informacji konstruuje i porównuje oferty, tworzy treści marketingowe, pomaga przewidywać oczekiwania klientów i znajdować nowe argumenty sprzedażowe. A przecież to tylko jedno z nowoczesnych narzędzi, które może wspomagać handlowców i szefów sprzedaży w codziennej pracy! Jak będą się zmieniać sprzedażowe realia w najbliższych dziesięciu latach? Jakich kompetencji będzie wymagać rynek od ludzi sprzedaży? Temu zagadnieniu poświęciliśmy nasz Temat numeru, w ramach którego zapraszam do lektury dwóch tekstów: „Sprzedaż 2035. 12 trendów i narzędzi AI, które zmienią zasady gry” Sylwii Sowy-Hawdziejuk oraz „Jakie umiejętności sprzedażowe będą dominować za 10 lat?” Aldony Kucner. Ich uzupełnieniem są artykuły Małgorzaty Głódź-Adamkiewicz „«AI mnie nie rozumie». Nie musi”, poświęcony tworzeniu dobrego briefu, dzięki któremu lepiej wykorzystamy możliwości jakie daje ChatGPT w zakresie kreowania m.in. postów marketingowych na social media, oraz „Prawne ujęcie korzystania z ChatGPT” Kamili Kozery i Bartosza Wojciechowskiego, którzy tłumaczą, czy i w jakim zakresie można używać komercyjnie treści stworzonych przez AI. Poza tym w numerze jak zwykle sporo Excelowych sztuczek, które ułatwią przygotowanie niezbędnych raportów, omówienie nowości prawnych (m.in. „Obowiązek wystawiania faktur w KSeF a unijny pakiet ViDA”) oraz dużo praktycznych wskazówek od handlowców i liderów dla handlowców i liderów.
W tym wydaniu: