Sprzedaż-24 Wydanie 2/2025 - Jak budować rozpoznawalność swojej marki?
Wydanie 2/2025

Sprzedaż-24

Temat numeru: Jak budować rozpoznawalność swojej marki?

Czy wiesz, że nawet 95 proc. osób lub firm nie jest w tej chwili zainteresowanych kupnem wielu twoich towarów i usług? – pisze w jednym z artykułów w bieżącym wydaniu Magdalena Niedobecka. Na szczęście można wyciągnąć z tej wiedzy ważną naukę dla swojego biznesu. Jaką? Przeczytajcie koniecznie tekst „Zasada 95:5, czyli jak budować rozpoznawalność marki?”, który stał się naszym Tematem Numeru. Gorąco polecam również artykuł Sylwii Sowy-Hawdziejuk na temat personalizacji, która umiejętnie zastosowana, potrafi znacząco zwiększyć ROI w e-commerce. Znajdziecie tam kilka ciekawych przykładów działań, które przy dodatkowym wsparciu AI pozwoliły różnym firmom w niestandardowy sposób zaangażować swoich odbiorców lub dotrzeć do nowych klientów. Warto je przeanalizować i być może dać się zainspirować! Poza tym w numerze jak zwykle mnóstwo praktycznych wskazówek dla liderów, którzy chcą zbudować zaangażowany zespół sprzedażowy (również w formule zdalnej), dla handlowców, którzy szukają sposobu na wyróżnienie się w tłumie innych (zwłaszcza na tle wszechobecnych aktualnie chatbotów), a także wszystkich dbających o legalność i pełną zgodność z najnowszymi regulacjami prowadzonych przez siebie biznesów e-commerce.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.