
Sprzedaż-24
Temat numeru: Jak budować rozpoznawalność swojej marki?
Czy wiesz, że nawet 95 proc. osób lub firm nie jest w tej chwili zainteresowanych kupnem wielu twoich towarów i usług? – pisze w jednym z artykułów w bieżącym wydaniu Magdalena Niedobecka. Na szczęście można wyciągnąć z tej wiedzy ważną naukę dla swojego biznesu. Jaką? Przeczytajcie koniecznie tekst „Zasada 95:5, czyli jak budować rozpoznawalność marki?”, który stał się naszym Tematem Numeru. Gorąco polecam również artykuł Sylwii Sowy-Hawdziejuk na temat personalizacji, która umiejętnie zastosowana, potrafi znacząco zwiększyć ROI w e-commerce. Znajdziecie tam kilka ciekawych przykładów działań, które przy dodatkowym wsparciu AI pozwoliły różnym firmom w niestandardowy sposób zaangażować swoich odbiorców lub dotrzeć do nowych klientów. Warto je przeanalizować i być może dać się zainspirować! Poza tym w numerze jak zwykle mnóstwo praktycznych wskazówek dla liderów, którzy chcą zbudować zaangażowany zespół sprzedażowy (również w formule zdalnej), dla handlowców, którzy szukają sposobu na wyróżnienie się w tłumie innych (zwłaszcza na tle wszechobecnych aktualnie chatbotów), a także wszystkich dbających o legalność i pełną zgodność z najnowszymi regulacjami prowadzonych przez siebie biznesów e-commerce.
W tym wydaniu: