Sprzedaż-24 Wydanie 4/2025 - Smart data w sprzedaży. Jak selekcjonować informacje i wykorzystywać je w strategii sprzedażowej?
Wydanie 4/2025

Sprzedaż-24

Temat numeru: Smart data w sprzedaży. Jak selekcjonować informacje i wykorzystywać je w strategii sprzedażowej?

Informacja to jedna z najważniejszych walut dzisiejszego świata, także tego sprzedażowego. Problem polega na tym, że wiele danych to tzw. dirty data – zanieczyszczone, nieuporządkowane, a często niepoprawne i nieaktualne. Jeśli będziemy się na nich opierać, np. przy planowaniu strategii sprzedażowej czy analizowaniu wyników sprzedaży, nasze wnioski i podjęte w ich wyniku działania najpewniej okażą się błędne, a to zwykle oznacza też straty finansowe. Jedną z ważniejszych kompetencji zarówno szefów sprzedaży, jak i marketerów oraz handlowców staje się więc umiejętność odpowiedniej selekcji informacji. Więcej na ten temat w naszym Temacie numeru, w dwóch tekstach: „Smart data w sprzedaży. Jak selekcjonować informacje i wykorzystywać je w strategii sprzedażowej?” autorstwa Sylwii Sowy-Hawdziejuk oraz „Łańcuch wyobraźni” Aldony Kucner. Ich uzupełnieniem jest artykuł „Jak sprzedawać w erze informacyjnego przesytu” Magdaleny Niedobeckiej, który prezentuje z kolei perspektywę klienta: często przebodźcowanego wszechobecnymi treściami reklamowymi, przez co trudniej dotrzeć do niego z naszym przekazem. Warto przeczytać! Poza tym w numerze m.in. zbiór przydatnych funkcjonalności wykresów w Excelu, podpowiedzi dla przełożonych, jak nie przeszkadzać zespołowi w byciu efektywnym i gdzie powinna kończyć się granica szefowskiego wpływu, kilka wskazówek, jak budować swój autorytet jako lidera, lista najczęstszych błędów, które mogą popsuć jakże istotne pierwsze wrażenie w przypadku kontaktów handlowych z przedstawicielami innych kultur oraz odpowiedź na pytanie, czy cena rzeczywiście czyni cuda.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.