E-commerce & Digital Marketing Wydanie 11/2019 - Efektywna obsługa e-klienta
Wydanie 11/2019

E-commerce & Digital Marketing

Temat numeru: Efektywna obsługa e-klienta

Dokonując zakupów w sieci zauważyłam, że coraz częściej to nie cena stanowi dla mnie główne kryterium zakupowe. Liczy się również przejrzysty proces składania zamówienia, różne opcje dostawy i płatności, a także jakość obsługi klienta. Jak pokazują liczne badania – takich klientów jak ja jest coraz więcej. Również coraz więcej właścicieli e-sklepów dostrzega, że konkurowanie ceną po prostu się nie opłaca i lepiej postawić na ponadprzeciętną obsługę klienta. Na czym polega taka ponadprzeciętna obsługa? Piszemy o tym w Top temacie. Dowiecie się z niego również, jakie wskaźniki dotyczące obsługi klienta warto mierzyć, jakie rozwiązania wykorzystują najbardziej znane polskie i zagraniczne marki w obszarze obsługi klienta, a także co jest napiwkiem dla sklepów internetowych i dlaczego warto o niego walczyć. Czat to rozwiązanie stosowane już w wielu sklepach internetowych, jednak nie zawsze działa sprawnie. Komunikując się w ten sposób klient oczekuje odpowiedzi niemal natychmiast i jeśli jej nie otrzymuje, zazwyczaj idzie do innego sklepu. Czy stać cię na to, aby tracić klientów w ten sposób? Jeśli nie, musisz zadbać o wysoki standard obsługi również w tym kanale. Jak to zrobić? Przeczytasz o tym w artykule „Odpowiedź tu i teraz” Marka Bartnikowskiego.

14 września 2019 we wszystkich państwach UE zaczną obowiązywać nowe standardy techniczne dotyczące silnego uwierzytelniania klienta. Co prawda, adresowane są one do dostawców usług płatniczych, ale kształtują warunki rozwoju e-sprzedaży. Co warto w tym temacie wiedzieć? Zapraszam do lektury artykułu Bartosza Wojciechowskiego „E-płatności: silne uwierzytelnienie klienta” i całego numeru!

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.