Szef Sprzedaży Wydanie 47/2019 - Sales Excellence. Jak udoskonalić sprzedaż w firmie
Wydanie 47/2019

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Sales Excellence. Jak udoskonalić sprzedaż w firmie

Sales excellence, czyli dążenie do doskonałości w sprzedaży, jest obarczone swoistym paradoksem. Jestem przekonana, że każdy szef sprzedaży przyzna, iż poszukiwanie rozwiązań, służących udoskonalaniu procesu sprzedaży jest jednym z ważniejszych zadań w jego pracy. Jednocześnie wiedza na temat sales excellence jest stosunkowo trudna do pozyskania, a liczba ekspertów dysponujących praktycznym doświadczeniem – niewielka. Należy do nich Maciej Chabowski, który w naszym Temacie Numeru przybliża to zagadnienie, opisując trzy kluczowe obszary budowania efektywności sprzedaży i funkcjonujące modele zarządzania nią. Artykuł inauguruje cykl, w którym rozwiniemy więcej wątków tego trudnego, ale ważkiego obszaru.

Czas pędzi nieubłaganie i już niedługo wkroczymy w 2020 r. Jakie zmiany rynkowe przyniesie? Dominika Dycha, Marzena Michalska i Jarosław Magdziak, których poprosiliśmy o zebranie i skomentowanie nadchodzących trendów, wskazują między innymi wzrost nacisku na inwestowanie w relacje i długofalową współpracę z klientem, budowanie marki eksperta przez sprzedawcę i wielokanałowe dotarcie do klienta. Co jeszcze znalazło się na ich liście? Zapraszam do lektury artykułu „Nowe trendy w sprzedaży na 2020 rok”.

Koniec roku to także czas przygotowywania planów i prognoz na kolejne 12 miesięcy. Czy prognozom sprzedaży można ufać? Ryszard Rabsztyński w swoim tekście w rubryce Strategie sukcesu odpowiada na to pytanie twierdząco, ale stawia pewne warunki. Jakie? Więcej na stronie 32.

Korzystając z okazji, serdecznie zapraszam na jesienny Poligon Szefów Sprzedaży, który odbędzie się 21–22 listopada w Warszawie. Jego hasło przewodnie brzmi „Strategia i taktyka – procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce”. Oprócz szeregu inspirujących wystąpień przygotowaliśmy dla uczestników dodatkowe atrakcje, m.in. możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym spektaklu interaktywnym i zaproszenie do zaaranżowanego specjalnie na tę okazję klubu oficerskiego. Będzie się działo!

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.