Szef Sprzedaży Wydanie 41/2018 - Gwiazda sprzedaży  - jak ją znaleźć, zrekrutować i utrzymać w zespole?
Wydanie 41/2018

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Gwiazda sprzedaży - jak ją znaleźć, zrekrutować i utrzymać w zespole?

Gwiazda sprzedaży – domykająca transakcję za transakcją, osiągająca każdy target, odporna na wypalenie zawodowe. Zapewne większość szefów sprzedaży marzy o znalezieniu takiego diamentu. Jednak doświadczenie pokazuje, że tak, jak w znanym przysłowiu, nie wszystko złoto, co się świeci i wielu kandydatów, którzy podczas rozmowy kwalifikacyjnej rzucali na kolana pewnością siebie, deklarowaną znajomością technik sprzedażowych i opowieściami o wysokości realizowanych planów, już w pierwszych tygodniach pracy traci swój blask. Zdarza się również, że prawdziwe gwiazdy sprzedaży, co prawda spełniają pokładane w nich nadzieje, ale… znikają z firmamentu naszego działu równie szybko, jak się na nim pojawiły, głodne nowych wyzwań i jeszcze lepszego wynagrodzenia.

Dlaczego tak łatwo pomylić przeciętnego handlowca z prawdziwym asem? Co wyróżnia najlepszych i jak ich rozpoznać w procesie rekrutacji? I wreszcie – czy sprzedażowe diamenty już się takie rodzą, czy można je oszlifować? Tym zagadnieniom poświęciliśmy nasz bieżący Temat Numeru. Z artykułu Katarzyny Lorenc dowiedzą się Państwo, jak nie dać się zwieść i już na etapie rekrutacji rozpoznać gwiazdę sprzedaży. Marta Jagodzińska próbuje udzielić odpowiedzi na pytanie, czy istnieje osobowość sprzedażowa i czy introwertyk może być dobrym handlowcem. Emilia Ilków przedstawia 10 nawyków, które sprawiają, że handlowcy są wydajni i sposoby na ich wypracowanie. Z kolei w artykule Doroty Wandas znajdą Państwo informacje, jakie znaczenie ma odporność psychiczna w podnoszeniu efektywności treningu sprzedawców i jak ją rozwijać.

Kiedy już zrekrutujemy i wdrożymy nowych handlowców, musimy podjąć decyzję, w jaki sposób nadzorować ich poczynania. Co sprawdza się lepiej – kontrola czy zaufanie? Co zrobić, żeby kontrola nie była negatywnie postrzegana? O tym pisze Lech Dworaczyński w artykule „Kontrola czy zaufanie – w jaki sposób zarządzać działem sprzedaży?”. Najczęstszym błędom popełnianym przy sprawdzaniu pracy podległych pracowników przygląda się natomiast Żaneta Rachlewicz.

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.