Szef Sprzedaży Wydanie 35/2017 - Planowanie Sprzedaży na 2018 r.
Wydanie 35/2017

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Planowanie Sprzedaży na 2018 r.

W 2016 r. tylko 15% polskich firm osiągnęło wszystkie wyznaczone cele sprzedażowe (Polskie Badanie Sprzedaży 2017, Simon-Kucher & Partners). Największymi przeszkodami w ich realizacji są z jednej strony silna konkurencja, z drugiej zaś brak odpowiednich środków, żeby sobie z nią poradzić. Jasno wskazuje to na konieczność wprowadzenia poważnych zmian w zarządzaniu sprzedażą – dotychczasowe metody przestają wystarczać. Jakie działania uchodzą za najbardziej skuteczne, a na które nie warto tracić cennego czasu oraz jakie dodatkowe wnioski płyną z raportu z II edycji Polskiego Badania Sprzedaży w rubryce Raport Szefa wyjaśniają autorzy projektu: Tomasz Nowak i Paweł Bombola z warszawskiego oddziału Simon-Kucher & Partners.

Osiąganie celów sprzedażowych nie jest możliwe bez odpowiedniego planu. Dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży rozpoczął się właśnie gorący okres planowania, prognozowania i ustalania strategii sprzedaży na 2018 r. Na jakich działaniach skoncentrować swoją energię, żeby stworzyć strategię, która rzeczywiście zadziała oraz jakie trendy uwzględnić przy jej konstruowaniu wskazuje w temacie numeru Agnieszka Grostal. Pisząc o prognozowaniu sprzedaży na kolejny rok, nie można także zapomnieć o wprowadzaniu do oferty firmy nowych produktów. Jak zaplanować potrzebne siły sprzedażowe, które pomogą zrealizować plan sprzedaży „nowinek” oraz jak przeprowadzić wiarygodną kalkulację planowanego zysku z nowego produktu podpowiada Wojciech Próchnicki. Z kolei z problemem najczęstszych błędów w zakresie kontroli i monitorowania sprzedaży zmierzył się Marek Rutkowski.

Wiele z tematów poruszanych w bieżącym numerze „Szefa Sprzedaży” będziemy rozwijać podczas Forum Szefów Sprzedaży, które odbędzie się w dniach 23-24 listopada w Warszawie. Wśród prelegentów pojawią się zarówno autorzy znani z naszych łamów, jak i inni eksperci w zakresie zarządzania sprzedażą. Szczegółowe informacje na stronie www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl.

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.