As Sprzedaży Wydanie 17/2018 - Klient  o specjalnych  potrzebach. Od seniorów przez osoby z niepełnosprawnościami po obcokrajowców
Wydanie 17/2018

As Sprzedaży

Temat numeru: Klient o specjalnych potrzebach. Od seniorów przez osoby z niepełnosprawnościami po obcokrajowców

Osoba niedowidząca, niedosłysząca, z niepełnosprawnością ruchową, senior czy obcokrajowiec niemówiący dobrze po polsku, to taki sam klient jak każdy inny, tylko mający specjalne potrzeby, które należy uwzględnić w procesie sprzedaży. Jak na nie odpowiedzieć, żeby nie urazić klienta i sprawić, aby poczuł się dobrze obsłużony? O tym przeczytacie m.in. w artykule Tomasza Kalki „Klient o specjalnych potrzebach”.

Również klient premium jest klientem o specjalnych potrzebach. Aby odnieść sukces na rynku dóbr luksusowych, trzeba dobrze poznać jego specyfikę i rządzące nim reguły. Choćby dlatego, że do klienta premium trudno dotrzeć, ponieważ mocno selekcjonuje on grono osób, z którymi wchodzi w relacje biznesowe, a każdy błąd w procesie sprzedażowym może słono kosztować. Dlatego należy zwracać uwagę na detale, które w przypadku tego klienta mają szczególne znaczenie, o czym w tekście „Klient premium, produkt premium” pisze Małgorzata Biarda.

Sprzedaż i marketing to dwie dziedziny, które łączy symbiotyczna więź, więc aby być skutecznym handlowcem, trzeba znać nie tylko techniki zamykania sprzedaży, ale również podstawowe narzędzia marketingowe. Cykl życia produktu to pojęcie wywodzące się właśnie z marketingu. Magdalena Kucharzewska w artykule „Strategia życia z produktem, czyli jak marketing może pomagać w sprzedaży” pokazuje, jak etap życia, na którym aktualnie znajduje się sprzedawany przez nas produkt, wpływa na argumentację sprzedażową.

Na koniec kilka słów o tegorocznym Zgrupowaniu Asów Sprzedaży. Zgłosiło się was tak wielu, że niemal miesiąc przed terminem musieliśmy zamknąć listę uczestników. Dziękujemy i liczymy, że kolejna edycja również wzbudzi tak duże zainteresowanie. Szczegółowa relacja z wydarzenia w kolejnym numerze.

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.