Sprzedaż-24 Wydanie 3/2023 - Ile kosztuje firmę każde nieodebrane połączenie i jak się pozbyć tego problemu?
Wydanie 3/2023

Sprzedaż-24

Temat numeru: Ile kosztuje firmę każde nieodebrane połączenie i jak się pozbyć tego problemu?

Nieodebrane połączenia telefoniczne mogą sporo kosztować, i to nawet w przypadku firm, które nie posiadają własnego call center ani nawet nie korzystają z outsourcingu tego rodzaju usług. Zdarza się bowiem, że to klient (obecny lub potencjalny) dzwoni do nas z pytaniem, wątpliwościami czy reklamacją, a dzięki właściwie poprowadzonej rozmowie uda się nie tylko odpowiedzieć na jego obiekcje, ale nawet sprzedać mu nasz produkt/usługę. Podstawowy warunek jest jeden: trzeba odebrać telefon. O koszcie nieodebranych połączeń i sposobach na rozwiązanie tego problemu pisze Elena Wołoszyna w naszym Temacie numeru. Jego uzupełnieniem jest tekst Krzysztofa Wilczewskiego, który zdradza sposoby na takie rozpoczęcie rozmowy telefonicznej przez handlowca, żeby klient nie odłożył słuchawki i dał szansę doprowadzić rozmowę do (oby) szczęśliwego zakończenia.

Czy zdarzyło Wam się kiedyś, że już od pierwszej rozmowy albo spotkania z klientem czuliście podskórnie, że coś jest nie tak i sprzedaż najprawdopodobniej nie dojdzie do skutku, po czym okazywało się, że mieliście rację? Intuicja, chociaż często niedoceniana, to tajna broń handlowca, jak z każdą bronią — trzeba jednak nauczyć się z niej korzystać. Pomoże w tym artykuł Aldony Kucner, który znajdziecie w dziale „Relacje z klientem”. Poza słuchaniem podszeptów intuicji warto też zadbać o swoją pewność siebie – bez niej trudno oczekiwać sprzedażowego sukcesu. Pewność siebie procentuje również w życiu prywatnym – tym bardziej zachęcam do przeczytania tekstu Arkadiusza Lorka, który również znajdziecie w dziale „Relacje z klientem”.

Jak zwykle polecam także sekcję poświęconą e-commerce. Tym razem znajdziecie w niej: podpowiedzi, jak połączyć sklep internetowy z parkiem maszynowym, kilka słów na temat slow marketingu jako alternatywy dla nieco już opatrzonych, tradycyjnych działań oraz konkretne wytyczne do analizy efektywności marketingu, a konkretnie modelu lead-generation.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.