Sprzedaż-24 Wydanie 1/2023 - 9 największych zmian, które ekonomia wymusza na świecie sprzedaży
Wydanie 1/2023

Sprzedaż-24

Temat numeru: 9 największych zmian, które ekonomia wymusza na świecie sprzedaży

Trzymacie w rękach pierwszy numer nowego magazynu: „Sprzedaż-24”. Jest wynikiem połączenia trzech flagowych tytułów sprzedażowych Wydawnictwa Explanator: „Szefa Sprzedaży”, „Asa Sprzedaży” oraz „E-commerce & Digital Marketing” w jedno czasopismo, skierowane zarówno do menedżerów sprzedaży, jak i handlowców, zarówno tych pracujących w e-commerce, jak i tych działających stacjonarnie. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej zmianie każdy otrzyma dostęp do praktycznej wiedzy dotyczącej sprzedaży w szerokim kontekście: od zarządzania działem handlowym, przez prowadzenie procesu sprzedaży krok po kroku, aż do obsługi posprzedażowej, również w biznesach prowadzonych online. Wierzymy, że połączenie magazynów w jedno czasopismo dla całego działu handlowego ułatwi też wzajemne zrozumienie wyzwań występujących w pracy menedżera sprzedaży i handlowców, co pomoże w jeszcze bardziej skutecznym zespołowym graniu do wspólnej bramki.

Zmiana to również motyw przewodni bieżącego wydania. W Temacie numeru Krzysztof Sarnecki pisze o dziewięciu największych zmianach, które dzisiejsza ekonomia wymusza na szefach sprzedaży i handlowcach. W rubryce Dream team Sylwia Hull-Wosiek podpowiada, w jaki sposób obudzić kreatywność w zespole handlowym, a Aldona Kucner, jak przygotować szkolenie wewnętrzne dla działu sprzedaży, żeby rzeczywiście podnieść kompetencje pracowników. Ryszard Rabsztyński tłumaczy natomiast, co zrobić, jeśli wprowadzona zmiana nie przyniosła oczekiwanych efektów i trzeba się z niej wycofać, a szef nie chce stracić autorytetu.

Handlowcom szczególnie polecam natomiast artykuły „Jak umiejętnie zakomunikować przewagi produktu, który oferujesz?” przygotowany przez Tomasza Targosza, oraz „Small talk, czyli o emocjach, które sprzedają” Tomasza Kalko. Dowiecie się z nich m.in., dlaczego dobrze poprowadzony small talk nie ma nic wspólnego z popularną rozmową o pogodzie oraz jakie domniemane przewagi nad konkurencją wcale nimi nie są.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.