Szef Sprzedaży Wydanie 51/2020 - Zarządzanie sprzedażą w czasach pandemii
Wydanie 51/2020

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Zarządzanie sprzedażą w czasach pandemii

Myślę, że nie będzie nadużyciem stwierdzenie, że pandemia koronawirusa wstrząsnęła światem i zmieniła rzeczywistość, w której funkcjonuje każdy z nas. Przejście w tryb pracy zdalnej, niezależnie od warunków, jakimi dysponujemy w domach, brak możliwości bezpośrednich spotkań z klientami, konieczność przestawienia się na zarządzanie zespołem przymusowo rozproszonym i zaprzyjaźnienia z oprogramowaniem do prowadzenia tele- i wideokonferencji – to tylko nieliczne z wyzwań, które znienacka wyrosły przed szefami sprzedaży (i nie tylko). Część ekspertów prognozuje, że nawet jeżeli uda się powrócić do względnej normalności, wiele z tych zmian zostanie z nami na stałe. Aby pomóc Państwu i Państwa zespołom przygotować się na nową rzeczywistość zawodową, tym razem większość artykułów w numerze dotyczy sprzedaży w trakcie i po pandemii.

Ze swojej strony gorąco polecam tekst Tomasza Kalko „Nowa rzeczywistość sprzedażowa po pandemii – jak się do niej przygotować?”, w którym autor podpowiada m.in. które wydatki w firmie w obliczu trudnej sytuacji przyciąć jako pierwsze, a z których mimo wszystko lepiej nie rezygnować oraz rozważa, czy warto kontaktować się z klientami, kiedy wiemy, że obecnie raczej nie będą zainteresowani współpracą. Z kolei dobre praktyki w zakresie organizacji pracy zdalnej w firmie prezentuje Maryla Korczyńska – część z nich zapewne jest Państwu znana, ale o kilku mogli Państwo nie słyszeć, a bywają bardzo pomocne. Mnóstwo wiedzy do zastosowania w firmie od zaraz znajduje się też w tekście „Pricing w czasach pandemii”, przygotowanym przez ekspertów firmy Simon Kucher & Partners.

Jestem też bardzo ciekawa Państwa spostrzeżeń dotyczących pracy w tym pod wieloma względami niezwykłym czasie. Co było najtrudniejsze, a z czym poradzili sobie Państwo szybko? Jak zmieniło się funkcjonowanie Państwa zespołów? A może dostrzegli Państwo jakieś pozytywne efekty pandemii dla pracy swojej i działów sprzedaży? Zapraszam do podzielenia się doświadczeniami i pisania na adres: anna.przybyl@explanator.pl. Najciekawsze wypowiedzi opublikujemy w kolejnym wydaniu „Szefa Sprzedaży”.

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.