Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

  • Czy klient wybiera produkty racjonalnie?
  • Czy warto ciągle obniżać ceny w sklepie?
  • Czy promocja to zawsze niższa cena?
pricing.png

Wielu właścicieli i menedżerów sprzedaży popełnia błędy, wyceniając produkty w sklepie. Książka Romana Szymczaka została napisana dla tych, którzy poszukują wiedzy, jak zwiększyć rentowność dzięki zastosowaniu dźwigni cenowej. Dzieki niej dowiesz się więcej o:

  • psychologii cen i jej wpływie na decyzja klienta,
  • technikach pricingowych, dzięki którym możesz zarabiać więcej,
  • niecenowych działaniach zwiększających marżę,
  • nowoczesnych narzędziach pricingowych stosowanych w handlu detalicznym,
  • promocjach detalicznych, które przyciągają klienta jak magnes ×

Tytuł: Pricing. Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu

Autor: Roman Szymczak

Wydawnictwo: TM360

Liczba stron: 160

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.