Sell it in English Wydanie 2/2018 - Post-purchase service: how to build client loyalty
Wydanie 2/2018

Sell it in English

Temat numeru: Post-purchase service: how to build client loyalty

Post-purchase service is an element omitted by some salespeople. They care about closing the sale, and what comes after that doesn't matter. In the long run, this approach results in the loss of customers who feel that the salesperson is only interested in the transaction. In turn, proper post-purchase service builds the client’s loyalty, because customers know that in case of any problems they can count on help from the merchant. So, how should good post-purchase service look like? Monika Mucha presents several strategies in her article ”Post-purchase service: how to build client loyalty”.

Sometimes, however, you just don't make the sale. Perhaps the customer simply wasn't interested in your offer and nothing you could say would convince them to buy. Perhaps you misdiagnosed their needs and could not adequately present them the benefits? It is worth systematically tracking unsuccessful transactions in order to avoid making the same mistakes in the future. How can you figure out why you failed? I invite you to read an article by Elżbieta Bolimowska entitled ” So you couldn't close the sale - what's next?”.

Thank you for all the opinions and comments we received after the first issue of our magazine - both the positive and the negative. Thanks to you, we know that our work makes sense, and we are mobilized to do our best to satisfy your needs.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.