As Sprzedaży Wydanie 8/2017 -
Wydanie 8/2017

As Sprzedaży

Handlowiec, który chce osiągać coraz lepsze wyniki, powinien regularnie dokonywać samooceny. Trudno bowiem poprawić swoje rezultaty, kiedy nie wiadomo, w jakich obszarach drzemią rezerwy. Samoocena to umiejętność spojrzenia na siebie z pozycji bezstronnego obserwatora, przyjrzenia się swoim zasobom i brakom w odniesieniu do zadań, które przed nami stoją. Przydatna nie tylko początkującym sprzedawcom, ale również tym, którzy na sprzedaży zjedli zęby. Świat przecież nie stoi w miejscu, zmieniają się klienci i ich oczekiwania, a co za tym idzie – umiejętności niezbędne w pracy handlowca. W jaki sposób dokonać adekwatnej samooceny? Polecam lekturę artykułu Zofii Jakubczyńskiej „Samoocena – klucz do osiągania lepszych rezultatów”.

„Na jaki mogę liczyć rabat?” – tak brzmi najczęściej zadawane przez klientów pytanie. To naturalne – sami jako klienci często próbujemy się targować ze sprzedawcą, aby uzyskać najkorzystniejszą cenę. Jednak stojąc po drugiej stronie, warto pamiętać, że każdy udzielony przez nas rabat powoduje, że musimy sprzedać więcej, aby osiągnąć tę samą marżę. O tym, w jaki sposób udzielać rabatów, przeczytacie w tekście Łukasza Gigonia „Rabaty, zniżki, upusty: jak nimi grać, żeby klient nie oczekiwał za każdym razem więcej”.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.