Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy

„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej.

IX_Kongres_Stolarki_Polskiej.jpg

Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów. Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży.

Prowadzący tę część Kongresu moderatorzy każdego roku dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając jednocześnie różne aspekty omawianego tematu – zawsze są one zilustrowane bogatym doświadczeniem innych osób, które w formie video-wywiadów przekazują uczestnikom Kongresu solidną dawkę wiedzy.

Podczas poprzednich edycji Kongresu, uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zbudować silną markę, co ma na to wpływ i jak ten proces prowadzić. Ważnym zagadnieniem była również ścieżka zakupowa konsumentów – dywagowaliśmy, czy stacjonarny punkt dystrybucji jest lepszy od wirtualnego sklepu – po analizie ekspertów biorących udział w panelu, okazało się, że dopiero połączenie obu metod jest najlepszym rozwiązaniem. Rok temu tematem przewodnim był design. Jak wpływa on na postrzeganie produktu i jak go wykorzystać, by sprzedawać więcej i w wyższej cenie.

W tym roku głównym zagadnieniem będzie biochemia sprzedawcy. Omówi go Nikolay Kirov – wykładowca, trener i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji i biznesie, partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert opowie m.in. o tym, jak dział sprzedaży skupiony wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami. I odwrotnie: jak handlowców zbyt mocno skupionych na relacjach z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik. Pokaże, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży. Podpowie również jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników.

W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży.

W I panelu tematycznym „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa” zostaną zaś poruszone takie kwestie jak: aktualne trendy w stolarce otworowej i ich wpływ na kształt rynku, oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 roku wobec producentów stolarki otworowej, wykorzystanie nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem, termomodernizacja (przegląd projektów w wybranych krajach europejskich – omówienie systemu na przykładzie Włoch, system wsparcia w Polsce, zachęty finansowe – przedstawienie sytuacji z punktu widzenia ekonomii).

Szczegółowy opis programu, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod adresem:

https://kongres.poid.eu/program-ix-kongresu-stolarki-polskiej/

https://kongres.poid.eu/harmonogram/

https://kongres.poid.eu/moderatorzy-i-panelisci/

Rejestracja: https://kongres.poid.eu/rejestracja/

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.