5 największych błędów popełnianych przez e-sprzedawców

W opracowaniu „Barometr e-commerce 2016” eksperci Sociomantic Labs prognozują, że rynek e-commerce w Polsce w 2016 r. wzrośnie o 15% i osiągnie wartość 35,8 mld zł, a w 2020 r. przekroczy poziom 63 mld zł, z kolei liczba sklepów internetowych w naszym kraju wzrośnie w tym roku o 7% i przekroczy poziom 23,5 tys., a w 2020 r. ponad 30 tys. Dlaczego więc tak wiele sklepów internetowych w Polsce upada?

SS_29_52.jpg

Postępujący rozwój technologii oraz ewolucja przyzwyczajeń konsumentów sprawiają, że z roku na rok rośnie liczba osób decydujących się na zakupy przez Internet. W sklepach online można kupić praktycznie wszystko z dowolnej branży, nie zważając na granice geograficzne, dzień tygodnia, godzinę i miejsce, w którym się przebywa. Zakupy online wpisują się w tendencje współczesnego świata, w którym statystyczny kupujący cechuje się potrzebą maksymalnej optymalizacji czasu, dążeniem do ciągłego podnoszenia komfortu życia i funkcjonowaniem w ciągłym pośpiechu.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.