Szef Sprzedaży Wydanie 15/2014 - Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł?
Wydanie 15/2014

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł?

Wielu szefów sprzedaży skupia dużą uwagę na pozyskaniu nowych klientów, zapominając jednocześnie o tych, którzy już nimi są. Tymczasem zaniedbując starych klientów, stwarzasz szansę konkurencji na zwiększenie sprzedaży Twoim kosztem. Dlatego warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić: dlaczego klienci od nas odchodzą? W bieżącym numerze omawiamy cztery najczęstsze powody utraty klientów, wynikające z błędów w dziedzinie rozwijania relacji, oraz prezentujemy strategię, która pozwoli odzyskać klienta i jego zaufanie.

„Szefie, ten produkt jest za drogi! Nie ma opcji, żeby to sprzedać, choćbym stanął na rzęsach…”. Ile razy słyszałeś tę lub inną wymówkę od swojego sprzedawcy? Czy wiesz, jak radzić sobie w podobnych sytuacjach? Jak rozmawiać z handlowcem, który szuka wymówek, i na nowo go zmotywować? Podpowiedź znajdziesz w artykule „«Jakoś nie jestem przekonany do tego produktu…» i inne wymówki handlowców”.

W najnowszym numerze piszemy również o tym, jakie działania podjąć w sytuacji, kiedy zagrożona jest realizacja planu sprzedaży, oraz pokazujemy, jak stworzyć proste narzędzie do graficznej prezentacji wyników sprzedaży w poszczególnych województwach, co ułatwi przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.