As Sprzedaży Wydanie 7/2016 -
Wydanie 7/2016

As Sprzedaży

W teorii każdy handlowiec wie, jak powinna wyglądać prezentacja sprzedażowa. Jednak praktyka pokazuje, że wcale nie tak łatwo przygotować prezentację, która wzbudzi zainteresowanie klienta. Każdego tygodnia otrzymuję co najmniej 2-3 oferty drogą mailową, a raz na jakiś czas mam okazję obserwować również prezentacje przeznaczone dla szerszej grupy odbiorców. Tylko nieliczne z nich są zrobione naprawdę dobrze. Większość przygotowana jest niechlujnie, przeładowana informacjami mało istotnymi, nie uwzględnia wartości ważnych dla klienta, nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle innych, podobnych. Gdyby klient miał analizować wszystkie prezentacje, które do niego trafiają, nie miałby czasu na zarządzanie firmą, wybiera więc te, które z jakiegoś powodu zwróciły jego uwagę. Jak stworzyć dobrą prezentację? Odpowiedzi szukajcie w artykułach Szymona Lacha „Prezentacja sprzedażowa od A do Z” i Jacka Wolniewicza „Wystąpienie, które sprzedaje”.

W wielu branżach oferty konkurujących ze sobą firm są bardzo podobne i klienci mają tego świadomość. W jaki sposób więc zainteresować klienta, kiedy masz przeciętną, niewyróżniającą się na rynku ofertę? Poszukaj w niej wartości istotnej dla tego konkretnego klienta. Więcej w artykule Izy Krejca-Pawski „Oferta wartości – Święty Graal sprzedaży”.

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 69 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.