Weź udział w 18. ogólnopolskim badaniu wykorzystania poczty elektronicznej!

SS_60_4.1.jpg

SARE (Digitree Group) uruchomiło kolejną edycję autorskiego badania wykorzystania poczty e-mail. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek e-mailowych? Ile mają kont pocztowych? Co sądzą o e-mailach mających odzyskać porzucony koszyk? Co wiedzą na temat spamu? O to między innymi pytają specjaliści z firmy SARE. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski. Jest skierowana przede wszystkim do prywatnych użytkowników poczty, ale też do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji e-mail marketingowej.

Odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do e-mail marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych.

W myśl klientocentryczności badanie poczty pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników, aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który wzbogacą wypowiedzi ekspertów z obszaru digitalu.

Pełnoletność zobowiązuje, a badanie SARE ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na badanie się rodził, a było to w 2003 r., świat internetu i komunikacji online j raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie, dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty e-mail w życiu codziennym. Z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do e-mail marketingu, badanie z roku na rok było optymalizowane, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, oraz aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii e-mailowych mogły jak najlepiej dopasować komunikaty do swoich grup docelowych – komentuje Rafał Zakrzewski, prezes Digitree Group.

Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.

Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź. Zachęcamy do wzięcia udziału w inicjatywie SARE.

Patronami 18. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

  • Patronat honorowy: IAB Polska - patronat honorowy oraz Patroni medialni: „Marketer+”, „Nowy Marketing”, „Magazyn Online Marketing Polska”, „Szef Sprzedaży”, „BRIEF”, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter, Salelifter.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.