Finanse i Controlling Wydanie 25/2013 - Controlling marketingu
Wydanie 25/2013

Finanse i Controlling

Temat numeru: Controlling marketingu

W dobie walki o zdobycie przewagi konkurencyjnej coraz więcej firm postrzega działania marketingowe jako niezbędnie do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Dobra organizacja marketingu wsparta narzędziami controllingowymi to priorytet. Kontrola jest nieodzowna, by zapewnić odpowiedni udział w rynku. Ewaluacja pracy marketingowców może być jednak trudna. Controlling podejmuje to wyzwanie i stanowi próbę zwiększenia obrotów poprzez definiowanie i weryfikację wymiernych elementów działań promocyjnych. Ponadto koncentruje się na optymalizacji wydatków, niezbędnych do realizacji planów sprzedaży. Obejmuje swoimi działaniami analizy strategiczne, planowanie i kontrolę cen oraz przychodów, a także sterowanie działaniami handlowców.

Controllerzy piastujący w przedsiębiorstwie funkcje doradcze powinni udzielać wsparcia w ramach dużych projektów marketingowych. Aktualny numer „Controllingu – wiedzy i narzędzi praktycznych” jest nieodzowną pomocą w doborze optymalnych narzędzi wspierających zarządzanie i kontrolę procesów marketingowych.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.