Potęga pozytywnego przywództwa

Pozytywne nastawienie nie gwarantuje sukcesu, za to negatywne skutecznie blokuje jego osiągnięcie.

40_SS_4.jpg

Od czasu publikacji bestsellerowej książki zatytułowanej Autobus energii Jon Gordon pracował z wieloma firmami, specjalistami, drużynami akademickimi, szpitalami, szkołami i organizacjami non profit. Doradza liderom, którzy starają się odmienić oblicze swoich firm, organizacji i szkół, zdobyć mistrzostwo kraju, a także zmieniać świat. Prowadził również wywiady z najwybitniejszymi liderami naszych czasów i analizował życiorysy wielu pozytywnych liderów znanych z kart historii, starając się ustalić, jaką drogą podążali do sukcesu.

W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami tym, czego się w ten sposób dowiedział. Kreśli przy tym kompleksowy model pozytywnego przywództwa, oparty na sprawdzonych zasadach, przekonujących historiach, praktycznych pomysłach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym każdy może stać się pozytywnym liderem.

Z badań prowadzonych przez Manju Puri i Davida Robinsona, profesorów biznesu z Duke University, wynika, że pozytywnie nastawieni ludzie lepiej zarabiają i częściej zajmują obieralne urzędy. Psycholog Barbara Frederickson twierdzi, że ludzie, w przypadku których emocje pozytywne przeważają nad negatywnymi, częściej dostrzegają kompleksowy obraz sytuacji, lepiej radzą sobie w związkach oraz na ścieżce zawodowej. Z badań prowadzonych przez Daniela Golemana wynika, że pozytywnie nastawione zespoły osiągają lepsze wyniki niż te nastawione negatywnie. Badania nie pozostawiają zatem wątpliwości. Pozytywne przywództwo ma wielką moc. Ty i twój zespół możecie doświadczyć tej mocy już dziś!

To ważne, aby mieć atrakcyjną wizję i kompleksowy plan. Przywództwo pozytywne – czyli pokazywanie ludziom, że zawsze istnieje droga rozwoju – to ważne zagadnienie, ponieważ to ono stanowi treść stojącego przed tobą zadania. Twoim zadaniem jest ustalić, jak pchnąć organizację naprzód – Alan Mulally

Tytuł: Potęga pozytywnego przywództwa

Autor: Jon Gordon

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 220

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.