Menedżer na starcie

Jesteś świeżo upieczonym menedżerem i zastanawiasz się, jak przetrwać trudne początki? Bez obaw, mamy dla ciebie koło ratunkowe. Z pomocą książki Menedżer na starcie w ekspresowym tempie opanujesz sztukę bycia liderem.

SS_50_4.2.png

Gratulacje, jesteś menedżerem!

Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia, co dalej. Dokładnie tak czuła się Julie Zhuo, kiedy w wieku 25 lat jako nowicjuszka objęła stanowisko menedżerskie. Wpatrywała się w długą listę wyzwań, a w jej głowie kłębiły się tysiące pytań. Jak kierować pracą zespołu, by przynosiła wymierne korzyści? Jak stać się mentorem rozwoju swoich podwładnych? Jak dawać efektywny feedback?

Zhuo musiała w ekspresowym tempie opanować sztukę bycia menedżerem w dynamicznie rozwijającym się start-upie z Doliny Krzemowej. Dziś, mając na koncie pracę z zespołami liczącymi nawet setki osób, dzieli się z nami tym, czego się nauczyła podczas swojej drogi od stażystki do wiceprezesa działu projektowania produktu w Facebooku – nierzadko w bolesny sposób. Jej książka Menedżer na starcie to jasny i wyczerpujący przewodnik dla osób, które stawiają pierwsze kroki w świecie zarządzania. Autorka łączy w nim analizę funkcjonowania organizacji z frapującymi przykładami rozbieżności między teorią a praktyką, okraszając wszystko historiami własnych sukcesów i pomyłek.

Nowoczesne remedium na problemy z zarządzaniem

Menedżer na starcie to także swoiste remedium na anachroniczne, wciąż pokutujące w organizacjach koncepcje z czasów Petera Druckera. Autorka, skupiając się na trzech olbrzymich obszarach przywództwa – celach, ludziach i procesach – daje praktyczne rady obejmujące pełne spektrum zagadnień – od coachingu, rekrutacji i prowadzenia spotkań po budowanie relacji, przemawianie, a nawet stawanie się lepszym człowiekiem. Dodatkowo jej przystępny styl przebija się przez branżowy żargon i trafia w samo sedno tego, jak być pewnym siebie przywódcą i wydobywać z ludzi to, co najlepsze.

Zarządzanie nie jest wrodzoną umiejętnością. Nie ma czegoś takiego jak „uniwersalny menedżer”, który potrafi bez wysiłku balansować między różnymi rolami przywódczymi. Istotny jest kontekst. Jeśli jesteś początkującym menedżerem, dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak efektywnie zacząć, a jeśli masz już pewne doświadczenie, wyniesiesz swoje umiejętności menedżerskie na wyższy poziom.

Tytuł: Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania – jak przetrwać trudne początki

Autor: Julie Zhuo

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 320

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.