Cena w e‑mail marketingu

  • Jak przedstawiać cenę w kreacji mailingowej, aby zwiększyć konwersję?
  • Czym jest analiza RFM i jak można użyć jej do działań e-mail marketingowych?
  • W jaki sposób segmentować bazę klientów, by utrzymać ich lojalność?
ECOM_02_13.jpg

Sposób, w jaki komunikujemy cenę, jest jednym z kluczowych czynników wpływających na konwersję w sklepie internetowym. W artykule skupiono się na aspektach wizualnych oraz technicznych komunikacji cenowej, które pomogą w pełni wykorzystać potencjał zarządzania cenami.

Nie od dzisiaj wiadomo, że na przykucie uwagi odbiorcy w Internecie mamy maksymalnie 8 sekund. Niezwykle istotna jest więc odpowiednia komunikacja, która zachęci go do podjęcia konkretnych aktywności. Jednym z najlepszych sposobów na komunikację marketingową w Internecie jest e-mail marketing. Dlaczego? Ponieważ jest to najchętniej wybierana przez odbiorców droga, którą chcą otrzymywać informacje ofertowe. Pozyskiwanie nowych klientów i strategie generowania ruchu na stronie są ważnym elementem pracy marketera, ale to właśnie utrzymywanie komunikacji ze stałymi klientami i budowanie ich lojalności generuje największą część przychodów sklepu internetowego.

Według raportu Gemius E-commerce w Polsce 20161, jednym z najważniejszych czynników, które powodują, że Polacy rozpoczynają zakupy w Internecie, jest właśnie cena. W dobie tak wysokiej konkurencji nie wystarczy jednak, że będzie ona niższa niż w sklepie tradycyjnym. Odbiorca znajdujący się na stronie sklepu często szuka już konkretnych produktów. E-mail marketing umożliwia poinformowanie go i nakłonienie, żeby tam zajrzał – trzeba jednak zastosować kilka nienachalnych technik perswazji, które w tym pomogą. Warto wykorzystać do tego odpowiednią komunikację ceny, która jest tak istotna.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.