Rozmowa coachingowa z handlowcem

Coaching to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wywierania wpływu na sprzedawców. W jaki sposób przygotować się do rozmowy coachingowej z handlowcem? Ten artykuł przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą, ale nie wiedzą jak.

SS_27_66.jpg

Tak jak sportowcy przygotowują się do zawodów, negocjatorzy do negocjacji, a producenci do produkcji, tak i coachowie przygotowują się do rozmowy coachingowej. Przed spot­kaniem z handlowcem należy ustalić ramy rozmowy i znaleźć balans. Zbyt sztywne obostrzenia dotyczące treści rozmowy niosą za sobą duże ryzyko ograniczenia kreatywności oraz zdolności dostrzegania nieodkrytych dotąd rozwiązań. Zbyt luźne traktowanie tematu i określenie bardzo szerokich możliwości rozmowy spowoduje, że coaching skończy się szybciej niż się rozpoczął i zamieni w standardową rozmowę, podobną do tych prowadzonych w każdym dniu zarządzania.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.