Forum Szefów Sprzedaży 2015

W dniach 20-21 listopada br. w Warszawie odbędzie się organizowane przez naszą redakcję Forum Szefów Sprzedaży, podczas którego spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wykorzystać najnowsze trendy i technologie do realizacji planu sprzedaży w 2015 r.

Aby być skutecznym szefem sprzedaży, trzeba cały czas obserwować rynek i reagować na zachodzące zmiany. Czasem wystarczy tylko modyfikacja obranej strategii, żeby obronić plan sprzedaży. Zdarzają się jednak sytuacje – jak embargo Rosji na warzywa i owoce z UE – które wymagają całkowitej zmiany strategii, poszukiwania nowych rynków i nowych odbiorców. Jakie trendy sprzedażowe będą miały kluczowe znaczenie dla realizacji planów sprzedaży w 2015 r.? Jak spośród wielu strategii wybrać tę, która sprawdzi się w przypadku naszych produktów i przyniesie realny wzrost sprzedaży? W które z nowych technologii zainwestować, aby usprawnić pracę handlowców i zwiększyć efektywność kontaktów sprzedażowych? Na te pytania spróbują odpowiedzieć goście Forum:

  • MAŁGORZATA BIARDA – trenerka i coach biznesu, ekspert Back Office, Call Center, Contact Center,
  • KAMIL BULIŃSKI – trener i konsultant zarządzania sprzedażą,
  • ARKADIUSZ CYBULSKI – współzałożyciel i prezes Zarządu firmy Gamfi, lidera grywalizacji w Polsce,
  • LECH DWORACZYŃSKI – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą, autor bloga o skutecznej sprzedaży,
  • BOHDAN GARSTECKI – założyciel i twórca serwisu Selling4Results,
  • EWA KIETLIŃSKA – specjalistka ds. GIS w firmie IMAGIS SA,
  • JAKUB OLEKSY – dyrektor zarządzający na Polskę firmy Sparc Media, specjalizującej się w zautomatyzowanych kampaniach online,
  • LUCJAN PASZKIEWICZ – partner/dyrektor zarządzający Capful Polska, firmy specjalizującej się w opracowywaniu strategii biznesowych na bazie scenariuszy,
  • DARIUSZ PIEKARSKI – dyrektor zarządzający w SARE SA, gdzie od 2013 r. pełni również funkcję członka Zarządu Grupy Kapitałowej,
  • KAZIMIERZ SEDLAK – założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak,
  • TOMASZ STEC – Senior Consultant w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners,
  • RAFAŁ WANKE – założyciel i prezes Zarządu firmy nowyPOZIOM, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze marketingowej B2B,
  • ADAM WRZOSKIEWICZ – specjalista ds. sprzedaży produktów GIS w firmie IMAGIS SA.

Program Forum:

Dzień I: Strategie wzrostu sprzedaży na 2015 rok

  • Plan sprzedaży 2015 – jak określić cele sprzedażowe i strategię działania na kolejny rok w oparciu o wyniki diagnozy mikroi makrootoczenia firmy.
  • Jak spośród wielu strategii dobrać taką, która najlepiej sprawdzi się w przypadku naszych produktów i przełoży się na rzeczywiste efekty sprzedażowe?
  • Jak ograniczyć fluktuację kluczowych pracowników – strategie minimalizujące płynność kadr, które zmniejszą „odpływ” najlepszych pracowników nawet o 60%.
  • Na jakich zasadach powinien opierać się system premiowy, który będzie rentowny dla firmy i skutecznie zmotywuje handlowców?

Dzień II: Narzędzia i technologie wspierające realizację planów sprzedażowych

  • Które z dostępnych na rynku aplikacji mobilnych mogą realnie wesprzeć pracę szefa sprzedaży i jego handlowców?
  • Jak, korzystając z narzędzi geomarketingu, najlepiej dotrzeć do klienta na poziomie regionalnym, lokalnym lub poziomie mikro?
  • Jak budować pozytywną i trwałą relację z klientem, wykorzystując możliwości systemu CRM?

Szczegółowe informacje i zapisy:

www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.