#DrużynaAsówSprzedaży

Dwa dni i 15 godzin intensywnych treningów sprzedażowych przeprowadzonych przez ośmiu doświadczonych trenerów, bilety niedostępne już miesiąc przed terminem wydarzenia i kilkudziesięciu chętnych oczekujących na ławce rezerwowych. Tak w skrócie wyglądało drugie Zgrupowanie Asów Sprzedaży.

#drużynaasowsprzedazy01.jpg

Mecz rozpoczął się 17 maja o godz. 9.45 w Warszawie. Już początek okazał się niezwykle mocny. Jak planować pracę, aby zrealizować cele i wygrać Puchar Mistrzów, w jaki sposób bilansować wysiłek włożony w budowanie relacji z klientem do wartości, którą generuje, jak stać się transferowym hitem i sprawić, aby najlepsi klienci zabiegali o współpracę z nami – to tylko część tematów omawianych w pierwszej połowie. W drugiej połowie wcale nie było gorzej – rozmawialiśmy m.in. o tym, jakie słowa i zwroty utrudniają, a jakie pomagają w sprzedaży, w jaki sposób budować lojalność klientów poprzez obsługę posprzedażową oraz jakie działania wdrożyć, kiedy stały klient przestał kupować. Trenerzy nie oszczędzali uczestników.

Drugiego dnia w ramach dogrywki uczestnicy wzięli udział w trzech warsztatach prowadzonych przez Tomasza Kalko, Renatę Kozłowską i Tomasza Targosza, w trakcie których dowiedzieli się, jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową, jak prowadzić rozmowę z klientem i budować poczucie wartości wobec naszej oferty u klienta także wtedy, kiedy nasza oferta jest przeciętna oraz w jaki sposób grać w gry handlowe klientów.

Ciężki trening to podstawa w drodze do sprzedażowego sukcesu, jednak równie ważna jest dobra zabawa. A tej dostarczył uczestnikom konkurs, podczas którego mogli poczuć się jak Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos i Luka Modrić po tegorocznym finale Ligi Mistrzów, robiąc sobie zdjęcia z Pucharem Asów Sprzedaży – jedną z nagród. Aby zwyciężyć, trzeba było zrobić sobie zdjęcie ze Zgrupowania z wykorzystaniem sportowych gadżetów, wrzucić je na Facebooka, oznaczając odpowiednim hasztagiem i opatrując ciekawym hasłem reklamowym. Oprócz pucharu zwycięzca otrzymał replikę koszulki reprezentacji Polski z wybranym przez siebie numerem i napisem.

Dziękujemy za wszystkie opinie i uwagi dotyczące tegorocznego Zgrupowania, te pozytywne, jak i negatywne. Analizujemy je bardzo wnikliwie, aby przyszłoroczna edycja była jeszcze lepsza. Niemniej niezwykle miło czyta się takie opinie jak te poniżej:

  • „Nigdy nie robię notatek na wykładach. Teraz mam zapisany cały zeszyt”.
  • „Podobało mi się: wiedza i doświadczenie prowadzących”.
  • „Podobało mi się: prawie wszystko. Zmieniłbym: prawie nic. Nie podobało mi się: bardzo mało”.
  • „Podobało mi się: merytoryka wykładów i przekazane informacje. To, że wykładowcy też są praktykami”.
Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.