Ambasador Call Center

Stworzony przez konsumentów i media nieobiektywny wizerunek branży contact center jest często skutkiem niezrozumienia procesów, jakie towarzyszą obsłudze przez telefon. Niezadowoleni klienci postrzegają contact center przez pryzmat natrętnych telefonów i telemarketerów próbujących na siłę coś sprzedać. Tymczasem są to przypadki marginalne wśród liczącej prawie 200 tysięcy rzeszy pracowników call center. Niestety, przykłady złej obsługi są często podchwytywane i nadmiernie nagłaśniane przez media.

AS_04_03.jpg

Celem konkursu „Ambasador Call Center” jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, menedżerów i firmy działające na rynku call center w budowę dobrego wizerunku branży. Wyróżnieni zostaną konsultanci, firmy i menedżerowie, którzy swoją aktywnością w mediach, na konferencjach i podczas innych wydarzeń edukują rynek, popularyzują wiedzę o obsłudze klienta, telesprzedaży  i zawodzie konsultanta telefonicznego.

Jak wziąć udział w konkursie?

  1. Napisz artykuł lub nakręć film, który w najlepszy sposób pokaże korzyści wynikające z pracy „na słuchawkach” i będzie rekomendował ten zawód jako cenne doświadczenie u progu kariery zawodowej.
  2. Wyślij go na adres: konkurs@callcenternews.pl lub zgłoś się poprzez formularz na stronie www.ambasadorcallcenter.pl, dodając swoje zdjęcie i krótką notatkę biograficzną o sobie.

Zgłoszenia przyjmowane są do końca czerwca 2016 r. Wyniki zostaną ogłoszone w pierwszej połowie października. Oprócz statuetki i dyplomu laureat zostanie nagrodzony roczną prenumeratą magazynu „As Sprzedaży”. Wśród członków jury znajdują się przedstawiciele mediów, eksperci branżowi, najlepsi polscy PR-owcy, doświadczeni marketerzy i trenerzy zajmujący się personal brandingiem.

Szczegółowe informacje: www.ambasadorcallcenter.pl

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.