Sprzedaż i filmy wideo

Materiały wideo nie są popularną formą budowania relacji pomiędzy handlowcem a klientem. Nie oznacza to jednak, że nie warto ich wykorzystywać. Spersonalizowane oferty handlowe czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie poprawić nie tylko wizerunek firmy i twój, ale przede wszystkim zwiększyć sprzedaż.

AS_21_43.jpg

Żyjemy w czasach, w których wideo jest podstawową formą komunikowania. Każdy z nas ma smartfon i kręci nim dziesiątki filmów. Jesteśmy oswojeni z kamerami, a do dyspozycji mamy coraz lepsze programy do edycji i publikacji wideo. Wykorzystaj ten potencjał. Dobry film – to będzie dla odbiorcy ciekawsze niż kolejna prezentacja pdf czy PowerPoint. Jak? Oto kilka moich propozycji:

  1. Oferta ogólna

    Film, w którym opowiesz o ofercie handlowej swojej firmy, to rozwiązanie polecane w przypadku pierwszego kontaktu z klientem, kiedy jeszcze nie znasz jego potrzeb. Powiedz w kilku zdaniach, co masz co zaoferowania, a przede wszystkim, jakie korzyści klient odniesie, współpracując z tobą. Najlepiej, jeśli film nie będzie monologiem, a pojawią się w nim również grafiki czy zdjęcia produktów. Na koniec filmu wstaw link odsyłający do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  2. Oferta spersonalizowana

    Film, w którym przedstawisz ofertę adresowaną do konkretnego klienta, dostosowaną do jego potrzeb i oczekiwań. Podobnie jak w przypadku filmu z ofertą ogólną, warto na koniec wstawić link do strony ze swoimi danymi kontaktowymi.

  3. Prezentacja produktowa

    Film opisujący produkt lub usługę, które oferuje twoja firma, jest dobrym rozwiązaniem w przypadku skomplikowanych produktów elektronicznych czy usług digitalnych. Warto przygotować krótki film opisujący wybrany produkt. Jeśli klient jest zainteresowany konkretnym rozwiązaniem, to przesłanie mu filmu z prezentacją całego katalogu produktów sprawi, że po kilku sekundach się zniechęci i nie obejrzy go do końca.

  4. Oferta dnia

Opcja godna polecenia, gdy chcesz poinformować klientów, że masz dla nich ofertę specjalną. W krótkim nagraniu przedstaw warunki promocji i zaproś do kontaktu.

Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści

Pozostałe 74% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.