4. Forum Szefów Sprzedaży za nami!

W dniach 23-24 listopada w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie redakcja „Szefa Sprzedaży” już po raz 4. spotkała się z dyrektorami sprzedaży z całej Polski podczas Forum Szefów Sprzedaży, tym razem pod hasłem „4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. – od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej”.

SS_37_05.jpg

Każdy dyrektor sprzedaży doskonale wie, że dobrze zaplanowany i zorganizowany proces sprzedażowy to podstawa osiągnięcia oczekiwanego wyniku. Kontrolując realizację planu i dbając o motywację zespołu, menedżer może realnie wpływać na sukces swojego działu. Z tego powodu podczas tegorocznej edycji Forum eksperci pokazali m.in., jak korzystając z konkretnych metod i danych, stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości zespołu handlowców, w jaki sposób zaplanować sprzedaż nowego produktu, co robić, kiedy zbliża się koniec miesiąca, a zrealizowanie planu wydaje się nieosiągalne, oraz jak wykorzystać analizę działań sprzedażowych do zarządzania zespołem sprzedaży i poprawy wyników.

Katarzyna Kmiecicka przypomniała, jakie działania reorganizacyjne w dziale marketingu i sprzedaży obowiązkowo trzeba będzie wprowadzić po 25 maja 2018 r. i na co już dziś należy się przygotować. Żywiołową dyskusję wzbudziło wystąpienie Agnieszki Grostal, która podpowiedziała, jaki procent sił sprzedażowych zaangażować w sprzedaż nowego produktu. Z bardzo dużym zainteresowaniem spotkała się prelekcja Tomasza Targosza poświęcona skutecznemu stosowaniu storytellingu w sprzedaży. O efektywnym zarządzaniu ryzykiem w sprzedaży w bardzo ciekawej formie opowiedzieli Robert Noworolski i Piotr Bień. Pierwszy dzień Forum zakończyło wystąpienie Michała Skurowskiego, który pokazał, jak wykorzystać lejek sprzedaży do kontroli realizacji planu przez poszczególnych handlowców.

Drugi dzień otworzyła prezentacja Renaty Kozłowskiej „Jak połączyć różne dostępne narzędzia motywacyjne w jeden skuteczny system”. O trudnych zachowaniach w zespole handlowym i sposobach na radzenie sobie z nimi opowiedział Lech Dworaczyński. Forum zakończyło się wystąpieniem Rafała Jarosza poświęconym przeglądowi nowoczesnych aplikacji i rozwiązań informatycznych wspierających posprzedażową obsługę klienta.

Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyły się round tables – stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów występujących podczas Forum.

Bardzo dziękujemy za udział w edycji Forum Szefów Sprzedaży i już teraz zapraszamy na kolejną, która odbędzie się 22-23 listopada 2018 r. Szczegóły już wkrótce!

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.